ثبت درخواست شما
تعمیر موتورخانه تهران

خدمات تعمیر موتورخانه تهران

خدمات تعمیر موتورخانه تهران

خدمات تعمیر موتورخانه تهران، یکی از پرطرفدارترین خدمات آچاری ها در آغاز فصل زمستان است. خدمات تعمیر موتورخانه در تهران همانند خدمات، تعمیر موتورخانه غرب تهران،تعمیر رادیاتور غرب تهران، در آغاز فصل سرما مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب می کند. خدمات تاسیسات آچاری ها ارائه دهنده خدمات تعمیر موتورخانه در تهران و تعمیر موتورخانه در غرب تهران می باشد. برای تعمیر و یا سرویس موتورخانه شوفاژ خود می توانید روی استادکاران آچاری ها حساب باز کنید.در این مقاله در مورد موتورخانه و تعمیر موتورخانه در تهران می خواهیم با شما صحبت کنیم. اگر به مطالب تعمیرات موتورخانه و موتورخانه علاقه دارید و یا به آن نیاز دارید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. (تعمیر موتورخانه تهرانسر)

دریافت خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه تهران 👈🏼👈🏼 09125001248 __ 09354042093 __09334467449

 تعمیر موتورخانه تهران

یکی از مهمترین اموری که باید در هر ساختمان به آن توجه شود تعمیرات موتورخانه است. طبیعتاً قطعات موتورخانه و تاسیسات ساختمان در مرور زمان و با استفاده از آنها دچار استهلاک و خرابی میشوند. استعلام و خرابی قطعات موتور خانه باعث میشود که آسایش و رفاه ساکنین ساختمان از بین برود ! حال می پرسید خرابی موتورخانه و آسایش و رفاه ساکنین چه ربطی دارد ؟؟ باید در این جا با وظایف موتورخانه بیشتر آشنا شویم تا بدانیم که آسایش و رفاه ساکنین ساختمان و سلامت موتورخانه چه رابطه ای با یکدیگر دارند ؟ (تعمیر موتورخانه سعادت آباد)

سرویس موتورخانه تهران

تمامی شما از اهمیت موتورخانه آگاهی کامل دارید. موتورخانه با دو وظیفه بسیار مهم در تاسیسات ساختمان ، یعنی تامین آب گرم مصرفی و تامین سیستم گرمایش ساختمان در روزهای فصل زمستان اهمیت بسیار زیادی در تاسیسات ساختمان شما دارد . به همین دلیل است که با در نظر گرفتن این دو وظیفه‌ای ما هم می توانیم رابطه بین سلامت موتورخانه و همچنین آسایش و رفاه ساکنین و ساختمان را در نظر بگیریم . فرض کنیم در یک روز سرد زمستانی سیستم گرمایشی ساختمان شما از کار می افتد ،و یا حتی آبگرم مصرفی شما از دسترس خارج می شود( البته خدا نکنه)با در نظر گرفتن این شرایط به نظر شما هنوز هم ساکنین ساختمان شما در آسایش و رفاه کامل می توانند به گذراندن اوقات خود ادامه دهند؟ اهمیت سیستم موتورخانه ساختمان را با این مثال بخوبی درک کردید. اما نیاز نیست که نگرانی داشته باشید! راه حل های متفاوتی وجود دارد که گرفتار این بحران‌ها نشوید و با کارتان رفاه و آسایش همیشگی ساکنین ساختمان را به وجود بیاورید.

موتورخانه ، قلب تاسیسات ساختمان

با وجود حرفهایی که در بالا زده شد و مثال هایی که برای شما از خرابی‌های موتورخانه گفته شد به خوبی فهمیدید که موتورخانه دارای چه اهمیتی در تاسیسات ساختمان است . طبیعتاً تمامی تاسیسات ساختمان نیاز به نگهداری و رسیدگی دارد و این رسیدگی و تعمیر و نگهداری به موقع تأسیسات ساختمان باعث می شود که عمر مفید تاسیسات ساختمان شما افزایش پیدا کند. دقیقاً همین موضوع نیز در مورد موتورخانه صدق می کند. رسیدگی و سرویس و تعمیر موتورخانه باعث می شود که عمر مفید قطعات موتورخانه شما افزایش پیدا کند.در زیر مزایای سرویس و تعمیر دورهای موتور خانه را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

دریافت خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه تهران 👈🏼👈🏼 09125001248 __ 09354042093 __09334467449

خدمات تعمیر موتورخانه تهران

 خدمات سرویس موتورخانه تهران

سرویس دوره ای موتورخانه و رسیدگی به تاسیسات موتورخانه یکی از مهمترین اموری است که در بالا به آن اشاره کردیم. حال می خواهیم با یک دیگر مزیت های سرویس و تعمیر موتورخانه را بررسی کنیم:

  • کاهش استهلاک موتورخانه
  • افزایش عمر مفید موتورخانه
  • کاهش هزینه های تعمیر موتورخانه
  • کاهش نیاز به تعمیرات اساسی در موتورخانه
  • افزایش بازدهی موتورخانه
  • کاهش مصرف انرژی موتورخانه

تمامی مواردی که در بالا گفتیم تنها بخشی از مزیت هایی است که تعمیر و سرویس به موقع موتورخانه با خود به همراه دارد. شما می توانید برای تعمیر و سرویس موتورخانه خود در تهران و یا تعمیر موتورخانه غرب تهران ، خدمات تاسیسات آچاری ها تماس بگیرید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن مشکل شما را رفع کنیم.

دریافت خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه تهران 👈🏼👈🏼 09125001248 __ 09354042093 __09334467449

تعمیر موتورخانه غرب تهران

خدمات تاسیسات آچاری ها ، خدمات تعمیر موتورخانه غرب تهران و تعمیر رادیاتور شوفاژ غرب تهران را ارائه می دهد، علاوه بر آن خدمات تاسیسات چارتریها محدوده خدمات دهی تنها به غرب تهران محدود نمی شود. بلکه شما در هر نقطه از تهران باشید می توانید با تماس با کارشناسان ما  در خواست خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات خود را دریافت کنید.

خدمات تعمیر موتورخانه تهران

 راه اندازی موتورخانه شوفاژ در تهران

با آغاز فصل زمستان بسیاری از افراد و ساکنین ساختمان برای راه اندازی سیستم گرمایشی ساختمان شان از افراد و متخصصین این کار کمک می‌گیرند. با راه اندازی سیستم گرمایشی شوفاژ در زمستان توسط استاد کار می توانید امر مهم سرویس موتورخانه را نیز انجام دهید. این کار علاوه بر افزایش بازدهی موتورخانه شوال شما باعث می شود تا در طول زمستان خیالتان از بابت کار کردن صحیح موتورخانه و آسایش ساکنین راحت باشد.

سرویس و تعمیر موتورخانه در تهران توسط چه کسی انجام شود؟

بسیاری از افراد گمان می کنند که کار سرویس و تعمیر دوره موتورخانه و حتی بازدید و سرکشی موتورخانه یک امر بسیار ساده و پیش پا افتاده است. اما باید بدانیم که فردی که اقدام به این کار می‌کند باید در زمینه تعمیر موتورخانه و تاسیسات موتورخانه دانش فنی و تجربه بالایی داشته باشد . بسیاری از افراد خودشان اقدام به تعمیر و سرویس موتورخانه می کند ، اما بسیار موارد زیادی توسط کارشناسان ما بررسی شده است که تعمیرات موتورخانه و یا سرویس موتورخانه توسط استاد کار ناوارد و یا افراد ساکن ساختمان انجام شده است که نه تنها باعث رفع عیب نشدند بلکه عیب موتورخانه بیشتر نیز شده است و نیاز به تعمیر اساسی پیدا کرده است.سرویس و تعمیر موتورخانه توسط افراد ناوارد گاهی اوقات باعث وارد شدن خسارت زیاد به موتور خانه میشود و باعث می شود که موتور خانه نیازمند به تعمیرات اساسی بشود.

خدمات تعمیر موتورخانه تهران

اجزا و قطعات موتورخانه

موتورخانه ها از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شدند. اما جالب است بدانید که تمامی موتورخانه ها تمامی این قطعاتی را که در زیر نام می‌بریم دارند و تنها تفاوت آنها این است که با توجه به ابعاد موتورخانه حجم و قدرت و توان این قطعات بیشتر می شود. موتورخانه از اجزای و قطعات زیر تشکیل شده است :

  • مشعل موتورخانه
  • پمپ شوفاژ موتورخانه
  • منبع دوجداره یا منبع کویل دار
  • دیگ شوفاژ 
  • منبع انبساط  
  •  کلکتور و سیستم لوله کشی
  • ترموستات پمپ و ترموستات مشعل

موتورخانه از این قطعات و اجزا تشکیل شده است . لازم است بدانیم که این قطعات اگر بخواهیم که آنها را تهیه کنیم و سپس به موتورخانه شما قیمت های متفاوتی دارند اما قطعات تاسیسات موتورخانه یکی از گرانقیمت ترین قطعات در تاسیسات ساختمان است. پس بهتر است که امر سرویس دوره موتورخانه را پشت گوش نندازید و آن را توسط یک سرویس کار و استاد کار ماهر تعمیر موتورخانه انجام دهید.

دریافت خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه تهران 👈🏼👈🏼 09125001248 __ 09354042093 __09334467449

خرابی های شایع موتورخانه

موتورخانه گاهی اوقات خرابی های شایع پیدا می کند. طبیعتاً هر سیستمی در اثر کار کردن مداوم دچار اسهال و خرابی می شود. یس و تعمیر دوره‌ای موتورخانه این استهلاک و خرابی را عقب تر می‌اندازد و زمان نیاز پیدا کردن موتورخانه و تعمیرات اساسی را بیشتر می کند.خرابی های شایع در موتورخانه بیشتر در مشعل موتورخانه ، پمپ موتورخانه و منبع دوجداره یا منبع کویل دار موتورخانه اتفاق می افتد.البته خرابی‌های موتورخانه تنها به این عوامل بستگی ندارد و ممکن است خرابی موتورخانه  در قسمت دیگری از موتورخانه اتفاق بیفتد.(شوفاژ)

  •  خرابی مشعل موتورخانه ، روشن نشدن آن و یا ریست کردن دائم
  • خرابی پمپ موتورخانه و شکستن کوپلینگ یا خرابی واسطه و سیل پمپ
  • خرابی منبع دوجداره ، نشتی منبع دوجداره یا سوراخ شدن جداره درونی منبع موتورخانه
  • خرابی منبع کویل دار ، نیازمند به اسید شویی و رسوب گرفتن یا خراب شدن کویل منبع کویل دار 

ها تنها جزوی از خرابی های موتورخانه هستند که بیشتر دیده می‌شوند و بیشتر اتفاق می‌افتد. نکته مهم زمانی است که شما با این مشکلات برخورد میکنید. زمان روبرو شدن با این مشکلات هیچ و اقدام به تعمیر و سرویس نکنید اگر در زمینه تعمیر موتورخانه و سرویس موتورخانه دانش و تجربه فنی ندارید! بهتر از در زمان اتفاق افتادن مشکلات موتورخانه سریع این مشکلات را با یک استاد کار تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ در میان بگذارید.

خدمات تعمیر موتورخانه تهران

تعمیر منبع دوجداره شوفاژ 

بسیاری اوقات ممکن است منبع دوجداره شوفاژ شما دچار مشکل شود . این مشکلات و خرابی ها در بیشتر اوقات از نشتی و سوراخ شدن منبع دوجداره شما میباشد. منبع دوجداره نقش بسیار مهمی را در تاسیسات موتورخانه بر عهده دارد. هرچند که امروزه مبدل های صفحه ای در ابعاد بسیار کوچک جای منبع های دوجداره را به خود اختصاص داده است، اما هنوز هم منبع دوجداره طرفدار های خودش را دارد . جایگزینی مبدل صفحه ای به جای منبع دوجداره یک انتخاب پر هزینه و پر خرج است و خرج آن و هزینه آن از تعویض منبع دوجداره با یک منبع دوجداره جدید بیشتر می شود.در موقع خرابی و نشتی منبع دوجداره گاهی افراد به جوشکاری و یا چسب کاری محل نشتی می‌پردازند اما باید گفت که این کار از لحاظ فنی تاثیری ندارد و کاملاً غلط است چرا که محلی که دچار نشتی و خرابی شده است مجدداً با جوشکاری و یا چسب نواری دچار نشتی و خراب میشود. بهتر از در زمان خرابی منبع دوجداره اقدام به تعویض منبع دوجداره کنیم.

خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه در تهران

خدمات تاسیسات آچاری ها با داشتن استادکاران ماه در زمینه تاسیسات ساختمان آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر موتورخانه و شوفاژ در تهران ، تعمیرات موتورخانه غرب تهران ، تعمیر رادیاتور شوفاژ غرب تهران می باشد. در هر زمانی که مشکلات موتورخانه شما به وجود آمد می توانید تماس بگیرید و با در میان گذاشتن مشکلات آن با کارشناسان ما آن را در سریعترین زمان ممکن با بهترین نحوه خدمات رسانی رفع کنید. 

دریافت خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه تهران 👈🏼👈🏼 09125001248 __ 09354042093 __09334467449

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ی اکسپوننت

اکسپوننت یک موضوع کسب و کار مدرن است که به شما اجازه می دهد وب سایت های با کارایی بالا را با استفاده از یک رابط کاربری کاملا بصری ایجاد کنید. با هر یک از دمو های زیر شروع کنید و یا خودتان آن را بسازید.

شروع کن
اینستاگرام

[instagram-feed]

تماس با ما ( 09125001248 )